Την απομάκρυνση αντιδημάρχου ζητά η κα Γώγου και πετάει σπόντες για «χλιδή – προβολή – δολοπλοκία» προς την κα Πατούλη
Την «άμεση απομάκρυνση του κ. Πανταζή από την αντιδημαρχία, διότι δεν είναι ηθικό να παραμένει στη θέση του Αντιδημάρχου οικονομικών εκείνος που συμμετείχε στο νομικό πρόσωπο ως αντιπρόεδρος και έχει υπερψηφίσει όλες τις αποφάσεις του ΠΕΑΠ, τη στιγμή που γίνεται διαχειριστικός έλεγχος σε αυτό» ζητά με ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη Λυκόβρυσης – Πεύκης «Κοινωνία Ενεργών Πολιτών», κα Μαίρη Γώγου, στην οποία σημειώνει: «Τον τελευταίο καιρό ζούμε στο δήμο μας σκηνές παραλόγου.
Από τη μια μεριά ο Δήμαρχος παρεμβαίνει στην πρώτη συνεδρίαση του ΔΣ του ΚΟΙΠΑΠ και μιλά δημόσια για «κάποιους» που προσπαθούν να διαταράξουν τη σχέση του με τον πρώην Δήμαρχο κ. Φωκιανό κι από την άλλη διαφοροποιεί αυτή του τη θέση όταν ερωτάται να πει δημόσια τα ονόματα των «υπονομευτών», ενώ την ίδια ώρα με ανακοινώσεις και δηλώσεις του υπονοεί ότι πίσω από αυτό το σκοτεινό σενάριο κρύβεται η… μείζονα μειοψηφία!.
Εκτός όμως αυτού επιχειρεί έμπρακτα ο ίδιος, πάντα όμως κρυπτόμενος πίσω από συνεργάτες του, να αμφισβητήσει το έργο του προηγούμενου Δημάρχου, θέτοντας σε εφαρμογή πρακτικές που μέχρι σήμερα δεν είχαμε γνωρίσει στο Δήμο μας.
Τα ερωτήματα που γεννιούνται εύλογα στο καθένα πολίτη είναι:
Γιατί επέλεξε να «χρησιμοποιήσει» την κ. Πατούλη (δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι δρα αυτοβούλως) ως πρόεδρο του ΠΕΑΠ, για να αμφισβητήσει τον απερχόμενο δήμαρχο ότι δεν ασκούσε τα εποπτικά του καθήκοντα στο εν λόγω νομικό πρόσωπο;
Γιατί δεν προχώρησε σε γενικό διαχειριστικό έλεγχο όπως του προτείναμε, αλλά αντίθετα προχωρά επιλεκτικά σε διαχειριστικό έλεγχο του ΠΕΑΠ; Υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις ότι κάτι οικονομικά ύποπτο κρύβει εκεί η προηγούμενη Δημοτική Αρχή (και επομένως και ο ίδιος, ως σημαίνον στέλεχός της…) και η πρώην πρόεδρος;
Γιατί τοποθέτησε αντιδήμαρχο οικονομικών τον πρώην αντιπρόεδρο του ΠΕΑΠ για το οποίο, μέσω πάντα της κ. Πατούλη, ζητά διαχειριστικό έλεγχο;
Γιατί τοποθέτησε στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΠΕ.Α.Π τον Αναπληρωτή Επικεφαλής παράταξης της μειοψηφίας και μάλιστα μετά από πρόταση του δικού του συνδυασμού; Με αυτόν τον τρόπο δεν παρεμβαίνει στις επιλογές της μειοψηφίας; Ή συμβαίνει κάτι άλλο ακόμα πιο αποκρουστικό;
Εμείς ζητάμε από τον κ. Μαυρίδη απαντήσεις και παράλληλα να κάνει στοιχειώδη αυτοκριτική για την προηγούμενη τετραετία αφού προφανώς θεωρεί ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.
Σημειώνουμε ότι με την πρόσφατη τροποποίηση του προϋπολογισμού του ΠΕ.Α.Π, η κα Πατούλη αυξάνει τις δαπάνες του νομικού προσώπου και μειώνει το αποθεματικό του, με άλλα λόγια αυξάνει το χρέος του Δήμου.
Επιπλέον, είναι επιτακτική ανάγκη, αλλά και αποτελεί σεβασμός προς τους πολίτες, η άμεση απομάκρυνση του κ. Πανταζή από την αντιδημαρχία, διότι δεν είναι ηθικό να παραμένει στη θέση του Αντιδημάρχου οικονομικών εκείνος που συμμετείχε στο νομικό πρόσωπο ως αντιπρόεδρος και έχει υπερψηφίσει όλες τις αποφάσεις του ΠΕΑΠ, τη στιγμή που γίνεται διαχειριστικός έλεγχος σε αυτό.
Και κάτι τελευταίο. Έχουν σχέση, με αυτά που συμβαίνουν σήμερα, το ότι τον Αύγουστο δεν πραγματοποιήθηκε δημοτικό συμβούλιο, όπως όφειλε εκ του νόμου να έχει γίνει, και που είχε ως βασικό του θέμα τα οικονομικά του ΠΕΑΠ και του Δήμου (ισολογισμός 2012, απολογισμός 2013 και τρέχουσας χρονιάς κλπ) και όχι μόνο;
Καλούμε τον Δήμαρχο να πάρει επιτέλους θέση και να απαντήσει στα συγκεκριμένα ερωτήματα που θέτει οι τοπική κοινωνία και όχι να πετάξει για ακόμα μια φορά «την μπάλα στην εξέδρα».!
ΥΓ. Όσο για τις απίστευτες απαντήσεις της προέδρου του ΠΕΑΠ, που άλλα ερωτάται, σε άλλα απαντά, ή κατασκευάζει θέματα για να δώσει στις συνέχεια απαντήσεις:
Ίσως και να έχει δίκιο η κ. Πατούλη ότι τα μέλη της δημοτικής παράταξης ‘’Κοινωνία Ενεργών Πολιτών’’ δεν γνωρίζουν καλά Βυζαντινή Ιστορία. Την πληροφορούμε, όμως, ότι γνωρίζουν πολύ καλά από δημοκρατία – ανθρωπιά και φιλότιμο.
Αναγνωρίζουμε το προνόμιο στη κ. Πατούλη να γνωρίζει πολύ καλά την Βυζαντινή Ιστορία.
Απλά εμείς θα θέλαμε να της θυμίσουμε ότι οι βυζαντινές αυτοκράτειρες ζούσαν μεταξύ ΧΛΙΔΗΣ – ΠΡΟΒΟΛΗΣ – ΔΟΛΟΠΛΟΚΙΑΣ και ενίοτε μερικές, σε μοναστήρι!»