Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου της Άλκης Ζέη
ΘΕΑΤΡΟ REX – ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ – ΣΚΗΝΗ «ΚΑΤΙΝΑ ΠΑΞΙΝΟΥ»
Η εισβολή των Ιταλών στην Ελλάδα, στις 28 Οκτωβρίου 1940, ανατρέπει τη ζωή του εννιάχρονου Πέτρου, που βλέπει τα πάντα να αλλάζουν γύρω του από τη μια στιγμή στην άλλη. Μέσα στις νέες αυτές συνθήκες, ο Πέτρος θα ξεκινήσει έναν μεγάλο περίπατο, γεμάτο περιπέτειες, συναισθήματα, εμπειρίες και γνώσεις, που θα πλουτίσουν την παιδική του ψυχή και θα τον κάνουν να αγαπήσει «πάνω από όλες τις άλλες αγάπες» την πατρίδα του. Η απελευθέρωσή της από τους Γερμανούς θα τον βρει να παίζει στους δρόμους, «άντρας πια, δεκατριών χρονών»!
Η μοναδική γραφή της Άλκης Ζέη συνδυάζει με απαράμιλλο τρόπο τη δραματικότητα και την αγωνία του πολέμου με την ελαφράδα της παιδικής ματιάς, κάνοντας τον «Μεγάλο περίπατο του Πέτρου» ένα από τα πιο αυθεντικά και αγαπητά κείμενα γύρω από αυτό το κομμάτι της ελληνικής ιστορίας. Το έργο παίζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, μετά την ανεπιφύλακτη αποδοχή του από τα παιδιά, τους γονείς και τους δασκάλους που το παρακολούθησαν πέρυσι. Διασκευασμένο ειδικά για το θέατρο και σκηνοθετημένο από τον Τάκη Τζαμαργιά, αποτέλεσε μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Παιδικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου, έχοντας χαρακτηριστεί από κοινό και κριτική «παράσταση για όλη την οικογένεια».
Πρώτη παράσταση: 04/10/2012
Τελευταία παράσταση: 28/04/2013
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Σάββατο: 15:00 Κυριακή: 11:30, 15:00
Τηλέφωνο ταμείου:: 210 3301881, 210 3305074. Για κρατήσεις σχολείων: 210 3301880. Πληροφορίες: Χαρά Δήμα
Ο Ορφέας στον Άδη του Τέννεση Ουίλλιαμς
ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ – ΝΕΑ ΣΚΗΝΗ «ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ»
Ο περιπλανώμενος νεαρός μουσικός Βαλ καταφθάνει σε μια μικρή πόλη του αμερικανικού νότου. Μέσα σε αυτήν την κλειστή, ανδροκρατούμενη και ρατσιστική κοινωνία, ο νεαρός ασκεί μια αδιόρατη γοητεία και διεκδικείται από τις καταπιεσμένες γυναίκες της περιοχής. Ανάμεσά τους, η Λέιντι, παντρεμένη με τον βαριά άρρωστο και αυταρχικό Τόρανς, προβάλλει στο πρόσωπο του Βαλ τον άνθρωπο που θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή της. Ωστόσο η απόπειρά της να αποδράσει μαζί του πέφτει στο κενό. Ο περιχαρακωμένος τόπος γνωρίζει καλά πώς να προστατευτεί και να αποβάλλει κάθε επικίνδυνο «παράσιτο».
Το Εθνικό Θέατρο παρουσιάζει ένα σπάνια παιγμένο στην Ελλάδα, βαθιά ποιητικό έργο του Τέννεση Ουίλλιαμς. Πρόκειται για μια σύγχρονη μεταφορά του μύθου του Ορφέα στην Αμερική της δεκαετίας του ’50. Ο κλειστός, συντηρητικός κόσμος, που παραπέμπει σε “κόλαση”, και ο περιπλανώμενος μουσικός, ο «ελευθερωτής» όσων αισθάνονται εγκλωβισμένοι σε αυτήν, είναι τα βασικά στοιχεία που συνδέουν το έργο με την μυθολογική αφετηρία του.
Το Εθνικό Θέατρο προσκάλεσε την Μπάρμπαρα Βέμπερ, μια από τις πιο ανερχόμενες ευρωπαίες σκηνοθέτριες, καλλιτεχνική διευθύντρια του θεάτρου Neumarkt της Ζυρίχης, να προτείνει τη δική της ανάγνωση στο έργο, έχοντας στη διάθεσή της μια πλειάδα σημαντικών πρωταγωνιστών.
Πρώτη παράσταση: 17/10/2012
Τελευταία παράσταση: 09/12/2012
Οδύσσεια – Μια παράσταση του Robert Wilson, βασισμένη στο έπος του Ομήρου
ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ – ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
Το μεγάλο έπος της αρχαίας ελληνικής γραμματείας παρακολουθεί το ταξίδι της επιστροφής του Οδυσσέα στην πατρίδα μετά τον Τρωικό πόλεμο, αλλά και όσα συμβαίνουν όταν ο ήρωας φτάσει στην Ιθάκη. Πρόκειται για ένα υπερβατικό “παραμύθι”, που υπήρξε πάντα και θα συνεχίσει να αποτελεί το κατεξοχήςν συμβολικό κείμενο για την ανθρώπινη περιπέτεια και την περιπλάνηση της ύπαρξης σε έναν τραχύ αλλά συναρπαστικό κόσμο.
Η συνάντηση του Ρόμπερτ Ουίλσον με τον ομηρικό κόσμο είναι ένα από τα μεγάλα καλλιτεχνικά γεγονότα της φετινής περιόδου. Ένας από τους πιο σημαντικούς και καταξιωμένους δημιουργούς του παγκόσμιου θεάτρου προσεγγίζει με τον δικό του, μοναδικό τρόπο το υλικό του Ομήρου. Η ευαισθησία, η ευρηματικότητα και η φαντασία του μεγάλου αμερικανού δημιουργού συντονίζονται με το ομηρικό πνεύμα και οδηγούν σε μια ιδιαίτερη θεατρική γλώσσα, που μαγεύει τις αισθήσεις του θεατή. 18 αυστηρά επιλεγμένοι ερμηνευτές και οι σταθεροί, διεθνούς φήμης, συνεργάτες του Ουίλσον υλοποιούν με υψηλή αισθητική το ξεχωριστό αυτό εγχείρημα, που απευθύνεται σε όλους τους θεατές, ανεξάρτητα από την ηλικία ή τη θεατρική τους προπαιδεία.
Σε συμπαραγωγή με το Piccolo Teatro του Μιλάνου-Teatro di Europa
Πρώτη παράσταση: 26/10/2012
Τελευταία παράσταση: 16/03/2013
Τηλέφωνο ταμείου:: 210 5288170 – 171
“Ξένος”: Αόρατη Όλγα / Άουστρας ή H Αγριάδα του Γιάννη Τσίρου και της Λένας Κιτσοπούλου
ΕΠΙ (ΠΛΑΓΙΑΣ) ΣΚΗΝΗΣ (ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ)
ΑΟΡΑΤΗ ΟΛΓΑ
Μια νεαρή μετανάστρια πέφτει θύμα του τράφικινγκ και αποτελεί αντικείμενο σκληρής συναλλαγής. Οι σκοτεινές διαδρομές ενός ολόκληρου μηχανισμού που δεν γνωρίζει ηθικές αναστολές, δεν της επιτρέπουν να ξεφύγει από αδιέξοδό της. Το έργο του Γιάννη Τσίρου έχει τη δύναμη και την αμεσότητα ενός ντοκουμέντου και βασίζεται σε πραγματική ιστορία και μαρτυρίες.
ΑΟΥΣΤΡΑΣ ή Η ΑΓΡΙΑΔΑ
Μια νεανική παρέα καλεί στο σπίτι της έναν τουρίστα που κάνει τις διακοπές του στην Ελλάδα. Η επίσκεψη του ξένου δημιουργεί ένταση και οδηγεί σε απρόσμενες καταστάσεις. Με όπλο την αιχμηρή γλώσσα και την τολμηρή ιδεολογική της θέση, η συγγραφέας κάνει ένα εξαιρετικό σχόλιο για τη στρέβλωση και τις παθογένειες της ελληνικής κοινωνίας εξαιτίας του προβλήματος της μετανάστευσης.
Το Εθνικό Θέατρο συνεχίζει για δεύτερο χρόνο, αυτή τη φορά «Επί (Πλαγίας) Σκηνής» της Κεντρικής Σκηνής, την περσινή μεγάλη επιτυχία του «Ξένου». Τα έργα που γράφτηκαν από δύο καταξιωμένους έλληνες συγγραφείς, μετά από ειδική ανάθεση του Εθνικού Θεάτρου, διερευνούν τις διαστάσεις που μπορεί να έχει η έννοια του “Ξένου” στη σημερινή κοινωνία, πέρα από στερεότυπα και προκαθορισμένες αντιλήψεις. Η παράσταση, σκηνοθετημένη από δύο νέους και ιδιαίτερα ταλαντούχους σκηνοθέτες και ερμηνευμένη από μια συμπαγή ομάδα τεσσάρων ηθοποιών, αποτέλεσε μία από τις πιο θετικές εκπλήξεις της περσινής θεατρικής περιόδου.
Πρώτη παράσταση: 07/11/2012
Τελευταία παράσταση: 10/02/2013
Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ
ΘΕΑΤΡΟ REX – ΣΚΗΝΗ «ΜΑΡΙΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ»
Σαν ένα παιχνίδι εκκινεί η ιστορία του Λύσανδρου και της Ερμίας, του Δημήτριου και της Ελένης, τεσσάρων νέων που κρύβονται στο δάσος της Αθήνας για να απολαύσουν τον έρωτα έτσι όπως τον επιθυμούν, μακριά από τους κανόνες που τους επιβάλλονται. Και σαν παιχνίδι συνεχίζεται, ένα παιχνίδι παρεξηγήσεων, ανατροπών και «μαγικών παρεμβάσεων», καθώς ξωτικά, δαιμόνια, ο βασιλιάς και η βασίλισσά τους και αφελείς Αθηναίοι συμμετέχουν σε αυτό. Μια εκδοχή ονείρου, όπου η φαντασία επιτρέπει τα πιο ακραία, κάποιες φορές παρακινδυνευμένα άλματα μέσα στις βαθύτερες επιθυμίες, τον κρυφό ερωτισμό και τις διαδρομές του υποσυνείδητου.
Ένα από τα πιο γνωστά αλλά και πολυδιάστατα έργα του Σαίξπηρ επανέρχεται στο Εθνικό Θέατρο. Ο μεγάλος ελισαβετιανός εμπνέεται εδώ από μια ονειρική Αθήνα, που δίνει ώθηση στην ανεξάντλητη φαντασία του και γράφει ένα έργο εντυπωσιακής πλοκής, όπου το κωμικό στοιχείο κυριαρχεί, ενώ παράλληλα αγγίζονται τολμηρά θέματα. O Μιχαήλ Μαρμαρινός το προσεγγίζει με τη δική του, πάντα ιδιαίτερη, σκηνοθετική ανάγνωση. Κοντά του, μια πλειάδα έμπειρων αλλά και νέων ταλαντούχων συντελεστών, στηρίζει το ανέβασμα αυτό, με το οποίο ανοίγει και πάλι η Σκηνή “Μαρίκα Κοτοπούλη”.
Πρώτη παράσταση: 28/11/2012
Τελευταία παράσταση: 15/02/2013
Ζ του Βασίλη Βασιλικού
ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ – ΝΕΑ ΣΚΗΝΗ «ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ»
Το «Ζ: Φανταστικό μυθιστόρημα ενός εγκλήματος» κυκλοφόρησε το 1966 και αφορά στην υπόθεση της δολοφονίας του βουλευτή Γρηγόρη Λαμπράκη τον Μάιο του 1963. Ο διεθνούς φήμης βραβευμένος συγγραφέας μας Βασίλης Βασιλικός καταγράφει, σε ένα μίγμα δημοσιογραφικής ακρίβειας και λογοτεχνικής μυθιστορίας, τα κρίσιμα γεγονότα, από την άφιξη του Λαμπράκη στη Θεσσαλονίκη μέχρι τη δικαστική έρευνα και τα πρώτα αποτελέσματά της. Υιοθετώντας διαφορετικές τεχνικές αφήγησης, ο συγγραφέας αναδεικνύει τόσο την ανθρώπινη όσο και την πολιτική διάσταση της ιστορίας, φέρνοντας στο φως πρόσωπα και καταστάσεις που έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στην εικόνα της σημερινής Ελλάδας.
Το μυθιστόρημα-ντοκουμέντο του Βασίλη Βασιλικού, αν και συνδεδεμένο με μια συγκεκριμένη και εξαιρετικά σημαντική περίοδο της σύγχρονης ιστορίας μας, αποτυπώνει τις διαχρονικές πολιτικές και κοινωνικές αντιφάσεις της πατρίδας. Η Έφη Θεοδώρου επεξεργάζεται το εκρηκτικό αυτό υλικό και, με τη συμβολή των έμπειρων συνεργατών της, φωτίζει ιδιαίτερα τον ψυχικό κόσμο των ηρώων και κυρίως την ιδεολογική στάση του ανθρώπου που επιμένει να οραματίζεται έναν ειρηνικό και δίκαιο κόσμο, χωρίς να διστάζει μπροστά στον κίνδυνο και τις απειλές.
Πρώτη παράσταση: 20/12/2012
Τελευταία παράσταση: 24/02/2013
Κόκκινα φανάρια του Αλέκου Γαλανού
ΘΕΑΤΡΟ REX – ΣΚΗΝΗ «ΜΑΡΙΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ»
Στα δωμάτια του «σπιτιού» της Μαντάμ Παρή, η ερωτική συναλλαγή μοιάζει με απλή ρουτίνα. Όμως, για το καθένα από τα κορίτσια που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εκεί, υπάρχει, σιωπηρά, και ένας προσωπικός κόσμος. Σκληρός ή ουτοπικός, αναγκαίος ή κυνικός, ο κόσμος αυτός είναι η μόνη αλήθεια μέσα στην καθημερινότητά τους. Έχουν την ανάγκη να τον βιώσουν, ακόμη κι αν χρειαστεί να πληρώσουν γι’ αυτόν οποιοδήποτε κόστος. Και για τις περισσότερες, το κόστος αποδεικνύεται επώδυνο. Θα μείνουν αλώβητες μόνο όσες μπορούν να παγώσουν την ψυχή τους και να προχωρήσουν χωρίς συναισθηματισμούς και δεσμεύσεις.
Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της δεκαετίας του ’60, που γράφτηκε για το θέατρο, προσαρμόστηκε στη συνέχεια σε κινηματογραφικό σενάριο και ξαναγράφτηκε ως μιούζικαλ, ζωντανεύει ξανά στη σκηνή Κοτοπούλη. Το έργο διερευνά την ανθρώπινη αλήθεια πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της πορνείας και ο Κωνσταντίνος Ρήγος οργανώνει μια παράσταση που θα φωτίσει τη διαχρονικότητα του θέματος, έχοντας μαζί του μια εξαιρετική ομάδα συντελεστών και ηθοποιών.
Πρώτη παράσταση: 17/01/2013
Τελευταία παράσταση: 28/04/2013
Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα του Γιουτζήν Ο’Νηλ
ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ – ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
Αμέσως μετά το τέλος του εμφυλίου πολέμου στις ΗΠΑ, ο στρατηγός Έζρα Μάννον επιστρέφει στο σπίτι του, στη Νέα Αγγλία. Όμως στην οικία των Μάννον, με το σκοτεινό παρελθόν και την νοσηρή σχέση με τη ζωή, υπάρχουν πολλές ανοιχτές πληγές. Η παθολογική αγάπη της γυναίκας του Έζρα, Κριστίν Μάννον, για τον γιο της Όριν, η προβληματική της συμβίωση με την κόρη της Λαβίνια, και η παρεμβολή ενός τρίτου προσώπου στη ζωή τους διευρύνουν τον κύκλο μίσους, εκδίκησης και καταστροφικού έρωτα, που ήδη εμποτίζει το παρελθόν της οικογένειας και θα ολοκληρωθεί μόνο με την τιμωρία όσων εμπλέκονται σε αυτόν.
Ο Γιουτζήν Ο’Νηλ, επεξεργάζεται τον μύθο της Ορέστειας και τον μεταγράφει σε μια σύγχρονη τριλογία, αποκαλύπτοντας τη διαβρωμένη εικόνα της αστικής τάξης που κρύβεται πίσω από ένα άψογο προσωπείο. Το οικοδόμημα που συντηρείται από τον πουριτανισμό και μια άκαμπτη ηθική στάση ζωής κλονίζεται σταδιακά και συμπαρασύρει όσους παγιδεύονται μέσα σ’ αυτό. Οι ήρωες νευρωτκοί, απελπισμένοι και εν τέλει αδικαίωτοι, καταδικάζονται στη λήθη και τη σιωπή. Το πληθωρικό αυτό υλικό της τριλογίας επεξεργάζεται και συμπυκνώνει σε ενιαία παράσταση ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου Γιάννης Χουβαρδάς και, με τη συνεργασία ενός σημαντικού συνόλου πρωταγωνιστών, παρουσιάζει στην Κεντρική Σκηνή ένα από τα σημαντικότερα έργα του 20ου αιώνα.
Πρώτη παράσταση: 21/02/2013
Τελευταία παράσταση: 28/04/2013
Γκόλφω του Σπυρίδωνος Περεσιάδου
ΘΕΑΤΡΟ REX – ΣΚΗΝΗ «ΜΑΡΙΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ»
Στο ορεινό χωριό που κυλούν τα νερά της Στύγας, εκεί όπου σύμφωνα με τους αρχαίους μύθους ήταν η πύλη για τον Κάτω Κόσμο και όπου θνητοί και αθάνατοι έπαιρναν τον ιερότερο όρκο, η Γκόλφω και ο Τάσος, δύο νεαρά παιδιά, ορκίζονται αιώνια αγάπη. Η Γκόλφω, πιστή στον όρκο της, αρνείται τον άρχοντα που θέλει να την παντρευτεί, αλλά ο Τάσος, αψηφώντας τον δικό του, δέχεται να πάρει γυναίκα του την πλούσια νέα που του προξενεύουν. Όταν αλλάξει γνώμη, θα είναι πολύ αργά. Η παραβίαση του όρκου, ισοδυναμεί με θάνατο και κινεί τις δυνάμεις του πεπρωμένου με αδυσώπητο τρόπο.
Συνδεδεμένη με την ιστορική παράδοση των μπουλουκιών, η Γκόλφω είναι σχεδόν ταυτισμένη με αυτό το κομμάτι της ελληνικής θεατρικής ζωής. Ωστόσο, το κείμενο του Περεσιάδη, παρά την ιδιότυπη γλώσσα του και τον τοπογραφικό του χαρακτήρα, σφύζει από συναίσθημα και δεν υπολείπεται στην τεχνική σε σύγκριση με πολλά ρομαντικά δράματα μεγάλης πνοής. Ερωτικές συγκρούσεις, ηθικά διλήμματα, επιλογές ζωής αποτελούν το θεματικό υλικό αυτής της αδιαμφισβήτητα σημαντικής πολιτιστικής παρακαταθήκης της ελληνικής δραματουργίας. Ο Νίκος Καραθάνος και οι συνεργάτες του πλησιάζουν την Γκόλφω με την απαραίτητη καλλιτεχνική ευαισθησία και καλούνται να αποδείξουν ότι το έργο κρύβει έναν αυθεντικό θεατρικό θησαυρό.
Πρώτη παράσταση: 02/03/2013
Τελευταία παράσταση: 28/04/2013
Vitrioli του Γιάννη Μαυριτσάκη
ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ – ΝΕΑ ΣΚΗΝΗ «ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ»
Ένα νεαρό αγόρι, που δεν μπορεί να συντονιστεί με τους συμβατικούς κανόνες ζωής, πορεύεται τον προσωπικό, μοναχικό του δρόμο. Η απόπειρα όσων τον περιβάλλουν να τον επαναφέρουν σε μια κανονικότητα αποδεικνύεται ατλέσφορη. Κάθε προσπάθεια κοινωνικής «εξυγίανσης» της συμπεριφοράς του, από τη μητέρα του, τη φίλη του, τον περίγυρό του, τον απομακρύνει όλο και περισσότερο από το κυρίαρχο μοντέλο ζωής. Το αγόρι έχει επιλέξει μια δική του πορεία, μια «υγιή» διαφορετικότητα, που μοιάζει να τον απελευθερώνει την ίδια στιγμή που οι υπόλοιποι εγκλωβίζονται μέσα στην κενή καθημερινότητά τους.
Ο Γιάννης Μαυριτσάκης, ένας από τους πιο ενδιαφέροντες έλληνες συγγραφείς της νέας γενιάς, (Βόλφγκανγκ, Το τυφλό σημείο, Κωλοδουλειά), επιχειρεί μια καταβύθιση στον τραυματικό και δύσκολο κόσμο της εφηβείας, που αρνείται να υποταχτεί σε κανόνες και δεν αποδέχεται άκριτα όσα της επιβάλλονται. Η συνάντησή του με τον καταξιωμένο Γάλλο σκηνοθέτη και συγγραφέα Ολιβιέ Πυ, μέχρι φέτος καλλιτεχνικό διευθυντή του θεάτρου Οντεόν στο Παρίσι και από το 2013 διευθυντή του φεστιβάλ της Αβινιόν, υπόσχεται μια υψηλού κύρους παράσταση, που στηρίζεται σε ένα ισχυρό σχήμα σημαντικών ηθοποιών.
Πρώτη παράσταση: 15/03/2013
Τελευταία παράσταση: 28/04/2013
Θεατές του Μάριου Ποντίκα
ΕΠΙ (ΠΛΑΓΙΑΣ) ΣΚΗΝΗΣ (ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ)
Δύο γειτονικά δωμάτια ενός άθλιου ξενοδοχείου, αποτελούν τους σκηνικούς πόλους του έργου. Στο πρώτο, μια εξαθλιωμένη γυναίκα, που δεν μπορεί πλέον να αντιμετωπίσει την τραγική καθημερινότητά της, δολοφονεί τον κοινωνικά απόκληρο άντρα της και στη συνέχεια αυτοκτονεί. Στο δεύτερο, ο «γείτονας», ένας άνεργος ηδονοβλεψίας, παρακολουθεί με έκπληξη αλλά και με απάθεια τα δρώμενα από μια τρύπα στον τοίχο του δωματίου του και αργότερα τα διηγείται με ψυχραιμία στην εξίσου ψυχικά ακωτηριασμένη ερωμένη του. Το ζευγάρι σχολιάζει με σκληρότητα την κατάρρευση της σχέσης των “γειτόνων” τους, χωρίς να είναι σε θέση να αντιληφθεί τη δική του τραγική αποξένωση.
Το έργο, γραμμένο πριν από 40 περίπου χρόνια, διατηρεί, με την καθαρή, οξεία ματιά του, μια εκρηκτική δυναμική, και αποδεικνύεται εξαιρετικά επίκαιρο στη σημερινή κοινωνία της αποξένωσης, της συναισθηματικής σκληρότητας και της πολιτικής απάθειας. Χρησιμοποιώντας εύστοχα το σύστημα των αντικατοπτρισμών, ο συγγραφέας ασκεί μια σκληρή κριτική στον ψυχικά τραυματισμένο άνθρωπο, που είτε αδιαφορεί για το δράμα του διπλανού είτε απομονώνεται για να δώσει μόνος του λύση στα προβλήματά του, καταλήγοντας πολλές φορές στις πιο καταστροφικές επιλογές. Μια σκηνοθέτρια της νέας γενιάς, η Κατερίνα Ευαγγελάτου, εγγυάται την ανάδειξη αυτής της σύγχρονης δυναμικής, με τη συνδρομή μιας πολύ ενδιαφέρουσας διανομής και ενός ικανού επιτελείου συνεργατών.
Πρώτη παράσταση: 20/03/2013
Τελευταία παράσταση: 24/05/2013
Ταμείο
ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
ΝΕΑ ΣΚΗΝΗ “ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ”
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
Αγίου Κωνσταντίνου 22-24 (Σταθμός Μετρό: Ομόνοια)
Τηλέφωνο ταμείου: 210 5288170-171
Πληροφορίες για τις παραστάσεις: 210 5288173
ΘΕΑΤΡΟ REX
ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ “ΣΚΗΝΗ ΚΑΤΙΝΑ ΠΑΞΙΝΟΥ’
Πανεπιστημίου 48 (Σταθμός Μετρό: Πανεπιστήμιο)
Τηλέφωνο ταμείου: 210 3301881 – 210 3305074
Πληροφορίες για τις παραστάσεις: 210 5288173